Novinky

 

 

Novinky

SLEDUJTE S NÁMI, CO JE NOVÉHO V MARKETINGU

Fenomén personalizace roste. Na kelímky Starbucks navazují další

Je časné ráno všedního dne a vy, stejně jako další stamiliony lidí po celém světě, spěcháte do práce. Doma jste kvůli časovému presu sotva stihli letmou snídani a na uvaření kávy již čas nezbyl, pročež si jí dáte po cestě. A právě na uspěchanou, nepřívětivou náladu spojenou se vstupem do nového pracovního dne vsadil nedávno řetězec kaváren Starbucks, který se svým zákazníkům snaží jednak prodat svůj produkt, tj. jeden z mnoha nabízených druhů kávy, a jednak jim zlepšit den a přinést do jejich dne pozitivní zážitek. Byť je způsobený tak rutinní činností, jakou je vypití kávy. Na základě personalizace, tedy osobního přístupu.  
Více 

DEZÉN & KEBABLOK

"Pro Hospic svatého Lazara jsem navrhla kolekci zápisníků, která pracuje s motivy nového vizuálního systému a textílií. Zápisník je ručně vázaný, vnitřní blok je z dřevovláknitého papíru a jeho součástí je i kalendář na rok 2017. Celou řadu uvidíte na Plzeň Design, vybírat můžete z 5 motivů, dvou barev a dvou formátů. Jeho pořízením můžete hospic podpořit i vy…" Design / Eva Chmelová – dezenfabrics.cz Realizace / Kebablok
Více 

Personalizace nás v roce 2022 bude provázet na každém kroku

Píše se rok 2022 a vy se dle nastaveného budíku v 6:30 probouzíte do sychravého pondělního rána, abyste vyrazili do školy, na praxi nebo do práce. Jelikož váš kávovar podle dlouhodobé zkušenosti s vašimi návyky moc dobře ví, že po ránu nemáte chuť na žádné sladké speciality ale kávu, co vás postaví na nohy, připravuje vám na 6:45 Espresso, zatímco lednice ve svých útrobách skrývá oblíbený čokoládový jogurt s kousky oříšků, bez kterého nedáte ani ránu. Do toho vám pípající mobil oznamuje příchozí SMS od dopravního podniku informující o tom, že tramvaj č. 17, kterou denně jezdíte do zaměstnání, po víkendovém omezeném provozu již opět jezdí každých 5 minut.  
Více 

Interaktivní katalogy: Spojte tiskoviny třeba s 360° fotografiemi!

S katalogy se setkáváme doslova a do písmene na každém rohu. Jejich prostřednictvím si vybíráme dovolenkové zájezdy, elektroniku, potraviny, domácí spotřebiče, ale taktéž nábytek a oblečení. Ačkoliv bývají katalogy v době čím dál tím více sílícího vlivu internetu občas označovány jako přežitek, trendy na trhu toto tvrzení jednoznačně vyvrací. Stále totiž existuje spoustu lidí, kteří dají při výběru konkrétního zboží či produktu přednost tištěné podobě letáku před internetem. Navíc, v tomto odvětví v současné době probíhá revoluce, která dosavadním tiskovinám dodává zcela nový rozměr. Dámy a pánové, brněnská Creatino Factory představuje interaktivní katalogy, které Vám při listování brožurkou s produkty umožní zobrazit vybranou položku v 360° fotografii, jako byste ji drželi v ruce.   SEZNAMTE SE!  
Více 

Personalizované video, které každému na míru vysvětlí, jak ušetřit za telefon či pojistné

Fenomén personalizace reklam se v posledních letech naplno rozšířil napříč celým internetovým spektrem, kde si v oblasti online marketingu našel pevnou pozici, kterou navíc stále posiluje. A právě kouzlo osobního přístupu k zákazníkovi, ze kterého personalizovaná propagace vychází, se stalo inspirací brněnské vývojářské společnosti Creatino Factory. Ta nyní na trh uvádí tzv. personalizované video, které si dle projektového manažera společnosti Lukáše Humbricha klade za cíl zlepšení komunikace na trase obchodník-zákazník. Díky tomu, že se podstata služby ukrývá v interaktivním vysvětlení každému jednomu zákazníkovi na míru, jak by mohl ušetřit například na platbách za mobilní tarif, internet nebo třeba pojistné, má k tomuto vytyčenému cíli našlápnuto více než dobře – stejně jako k potenciálnímu úspěchu na trhu.  
Více 

Co je to personalizované video a jak souvisí s elektronickým vyúčtováním?

Není tomu dlouho, co brněnská společnost ​Creatino Factory uvedla na trh online marketingu zbrusu novou vychytávku: personalizované video. Co to je a proč jeho využití sami vývojáři produktu skloňují zejména v souvislosti s revolučním elektronickým vyúčtováním na míru?
Více 

Vizualizace interiérů: Chceme klientům poskytovat komplexní servis, říká ředitel Creatina

Kreativní studio, tiskové služby, nakladatelství a účast na nespočtu projektů. Tak by se dal stručně popsat předmět činnosti renomované brněnské kreativní agentury – nazvané příznačně Creatino Idea Factory – která aktuálně obohatila své portfolio o další službu: vizualizace interiérů a návrhy či studie v tom nejširším slova smyslu.  
Více