Interaktivní katalogy: Spojte tiskoviny třeba s 360° fotografiemi!

Interaktivní katalogy: Spojte tiskoviny třeba s 360° fotografiemi!

S katalogy se setkáváme doslova a do písmene na každém rohu. Jejich prostřednictvím si vybíráme dovolenkové zájezdy, elektroniku, potraviny, domácí spotřebiče, ale taktéž nábytek a oblečení. Ačkoliv bývají katalogy v době čím dál tím více sílícího vlivu internetu občas označovány jako přežitek, trendy na trhu toto tvrzení jednoznačně vyvrací. Stále totiž existuje spoustu lidí, kteří dají při výběru konkrétního zboží či produktu přednost tištěné podobě letáku před internetem. Navíc, v tomto odvětví v současné době probíhá revoluce, která dosavadním tiskovinám dodává zcela nový rozměr. Dámy a pánové, brněnská Creatino Factory představuje interaktivní katalogy, které Vám při listování brožurkou s produkty umožní zobrazit vybranou položku v 360° fotografii, jako byste ji drželi v ruce.
 

SEZNAMTE SE!
 

QR aplikace, která umí víc, než jen číst kódy
Hlavní podstata, kterou v sobě interaktivní katalogy skrývají, spočívá ve spojení klasické, oblíbené a desítkami let prověřené tiskoviny s moderní, inovační a výběr zboží usnadňující mobilní aplikací, která umí přesně číst stále více se rozšiřující QR kódy.V praxi si tedy představte situaci, kdy si prohlížíte například katalog s nábytkem, ve kterém vás zaujme červená, kožená, designově velice líbivě zpracovaná sedací souprava, která je navíc zlevněná, a na první pohled tak upoutala vaši pozornost, protože by do vašeho obydlí zapadla. Jedním klikem na smartphonu si vyfotíte QR kód, kterým je každá položka v katalogu vybavena, a okamžitě se vám včetně podrobného popisu spustí buď prezentační video, nebo se ukáže speciální 360° fotografie.

Co je to 360° fotografie?
Pokud nevíte, co si pod tím představit; 360° fotografie je speciální obrázek, který vám umožňuje podívat se na danou věc ze všech úhlů pohledu – stejně jako v reálném životě. Máte tak 100% jistotou, že jste s estetickou stránkou věci plně seznámeni, a pocit, jako byste danou věc právě drželi v ruce a libovolně s ní otáčeli.

Chcete interaktivní katalog i pro vaši společnost?   
Pokud vás myšlenka interaktivního katalogu zaujala natolik, že byste její doposud neokoukané přednosti rádi využili pro další vylepšení vlastního podnikání, doporučujeme vám obrátit se na brněnské šikuly ze studia Creatino Factory, kteří s touto myšlenkou (podobně jako například s personalizovaným videem) přišli a uvedli ji na trh. Kombinace QR aplikace a oblíbeného katalogu, to je sakra velký marketingový tahák, no ne?


Fenomén personalizace roste. Na kelímky Starbucks navazují další

Je časné ráno všedního dne a vy, stejně jako další stamiliony lidí po celém světě, spěcháte do práce. Doma jste kvůli časovému presu sotva stihli letmou snídani a na uvaření kávy již čas nezbyl, pročež si jí dáte po cestě. A právě na uspěchanou, nepřívětivou náladu spojenou se vstupem do nového pracovního dne vsadil nedávno řetězec kaváren Starbucks, který se svým zákazníkům snaží jednak prodat svůj produkt, tj. jeden z mnoha nabízených druhů kávy, a jednak jim zlepšit den a přinést do jejich dne pozitivní zážitek. Byť je způsobený tak rutinní činností, jakou je vypití kávy. Na základě personalizace, tedy osobního přístupu.  
Více 

Vizualizace interiérů: Chceme klientům poskytovat komplexní servis, říká ředitel Creatina

Kreativní studio, tiskové služby, nakladatelství a účast na nespočtu projektů. Tak by se dal stručně popsat předmět činnosti renomované brněnské kreativní agentury – nazvané příznačně Creatino Idea Factory – která aktuálně obohatila své portfolio o další službu: vizualizace interiérů a návrhy či studie v tom nejširším slova smyslu.  
Více 

Co je to personalizované video a jak souvisí s elektronickým vyúčtováním?

Není tomu dlouho, co brněnská společnost ​Creatino Factory uvedla na trh online marketingu zbrusu novou vychytávku: personalizované video. Co to je a proč jeho využití sami vývojáři produktu skloňují zejména v souvislosti s revolučním elektronickým vyúčtováním na míru?
Více 

Personalizované video, které každému na míru vysvětlí, jak ušetřit za telefon či pojistné

Fenomén personalizace reklam se v posledních letech naplno rozšířil napříč celým internetovým spektrem, kde si v oblasti online marketingu našel pevnou pozici, kterou navíc stále posiluje. A právě kouzlo osobního přístupu k zákazníkovi, ze kterého personalizovaná propagace vychází, se stalo inspirací brněnské vývojářské společnosti Creatino Factory. Ta nyní na trh uvádí tzv. personalizované video, které si dle projektového manažera společnosti Lukáše Humbricha klade za cíl zlepšení komunikace na trase obchodník-zákazník. Díky tomu, že se podstata služby ukrývá v interaktivním vysvětlení každému jednomu zákazníkovi na míru, jak by mohl ušetřit například na platbách za mobilní tarif, internet nebo třeba pojistné, má k tomuto vytyčenému cíli našlápnuto více než dobře – stejně jako k potenciálnímu úspěchu na trhu.  
Více 

Interaktivní katalogy: Spojte tiskoviny třeba s 360° fotografiemi!

S katalogy se setkáváme doslova a do písmene na každém rohu. Jejich prostřednictvím si vybíráme dovolenkové zájezdy, elektroniku, potraviny, domácí spotřebiče, ale taktéž nábytek a oblečení. Ačkoliv bývají katalogy v době čím dál tím více sílícího vlivu internetu občas označovány jako přežitek, trendy na trhu toto tvrzení jednoznačně vyvrací. Stále totiž existuje spoustu lidí, kteří dají při výběru konkrétního zboží či produktu přednost tištěné podobě letáku před internetem. Navíc, v tomto odvětví v současné době probíhá revoluce, která dosavadním tiskovinám dodává zcela nový rozměr. Dámy a pánové, brněnská Creatino Factory představuje interaktivní katalogy, které Vám při listování brožurkou s produkty umožní zobrazit vybranou položku v 360° fotografii, jako byste ji drželi v ruce.   SEZNAMTE SE!  
Více 

Proč spolupracovat s námi

  • Zpracování projektu do posledního detailu
  • Svoje projekty umíme i zrealizovat
  • Komplexní služba od zadání po předání hotového díla
  • Navrhneme vám funkční a kreativní řešení
  • Individuální přístup
  • Plníme předem dohodnuté termíny

Spokojení zákazníci

Klára Rylichová, MBA.

Klára Rylichová, MBA.

Manager marketingu - Iveco Czech Republic

S lidmi z Creatina spolupracuji již řadu let a nejvíce oceňuji osobní přístup. U každého projektu dokážeme navázat na předchozí krok bez zbytečných průtahů a to nám usnadňuje práci.
Marian Biel

Marian Biel

Provozovatel J&T Cafe a majitel cocktailového baru Aloha


Vždy se těším na zpracovanou presentaci k novému projektu.
Líbí se mi komplexní služba profesionální tiskárny a kreativního studia.
A co oceňuji nejvíc? Vždy komunikuji se stejnými lidmi, kteří mě znají.
Radim Bagar

Radim Bagar

Developing BendixKing organization


Mám rád prostředí této partičky a musím říct, že jejich tempo růstu je inspirativní. Často konzultujeme nové projekty a tak jako u lidí ve svém týmu sleduji detaily. Držím pěsti!