Vizualizace interiérů: Chceme klientům poskytovat komplexní servis, říká ředitel Creatina

Vizualizace interiérů: Chceme klientům poskytovat komplexní servis, říká ředitel Creatina

Kreativní studio, tiskové služby, nakladatelství a účast na nespočtu projektů. Tak by se dal stručně popsat předmět činnosti renomované brněnské kreativní agentury – nazvané příznačně Creatino Idea Factory – která aktuálně obohatila své portfolio o další službu: vizualizace interiérů a návrhy či studie v tom nejširším slova smyslu.
 
Domy, byty, restaurace, kluby i kanceláře. Na typu interiéru nezáleží.

Cílem mladého, dynamického kolektivu Creatina je při rozjezdu nových projektů či „oživování“ těch stávajících poskytovat svým klientům komplexní servis, o který se v úzké spolupráci stará tým vývojářů, designérů a architektů. I proto se do seznamu nabízených služeb nyní vizualizace interiérů dostává: „Abych řekl pravdu, společně s project managerem Lukášem Humbrichem je pro nás tato oblast srdeční záležitostí. Právě v tomto oboru jsme totiž před lety svoji cestu začínali, a proto jsme o něj chtěli obohatit i náš současný byznys,“ říká Adam Kolbábek, kreativní ředitel firmy, jejíž služby kromě soukromých a objemově menších zakázek využili i korporace jako Iveco, Repablo, Daikin či ORCZ.

Creatino nabízí v oblasti vizualizace interiérů služby pro byty, domy, restaurace, ale i kanceláře, kluby a obecně komerční prostory všeho druhu. Snaží se tak docílit toho, aby klient nemusel jednotlivé části svého majetku zadávat k rekonstrukci různým firmám, ale vždy se v případě spokojenosti vracel k Creatinu – ať už bude zrovna „oživovat“ koupelnu v bytě nebo salónek v restauraci.

Právě v proklientském a profesionálním přístupu vidí již výše citovaný Adam Kolbábek jednu z hlavních předností, kterou se dle jeho slov Creatino snaží zákazníky zaujmout. V rozhovoru, který nám poskytl, poodhalil svůj příběh a konkrétněji představil nabízené služby a vize, které by rád zrealizoval. Co stálo na počátku a co je na širokém spektru nabízených služeb pravdy?

Adame, děkuji, že jste si na mě udělal čas a přijal žádost o rozhovor. Proč jste se pustili do realizací návrhů? Není to mimo váš hlavní obor činnosti? Připadá mi, že se spíše věnujete marketingu a realizaci kampaní.

Popravdě, vizualizace interiérů a tvorba studií je naše srdcová záležitost, protože s Lukášem Humbrichem jsme právě v tomto oboru začínali a první návrhy vznikaly, když jsme vlastnili malou prodejnu se sedacími soupravami. (smích)

Je to už spoustu let a musím říct, že na tuto dobu často vzpomínáme. První zkušenosti, cenné zkušenosti… (úsměv) Současný záměr Creatina je obsáhnout komplexní službu pro klienta a myslím, že poskytování vizualizace interiérů je další (nikoliv však poslední) krok k tomu, aby se nám to dařilo.

Na trhu existuje velké množství studií a ateliérů, které se přímo na tento typ zakázek zaměřují. Jak se od nich lišíte a v čem podle sebe vynikáte?

V tomto případě musím vyzdvihnout schopností mých kolegů Ivi Bielové a Honzy Šefla. Honza je dravec, nebojí se odvážnějšího přístupu ke kreativitě. Až jej musím častokrát krotit, protože stále hledá nejmodernější přístup a jeho cit pro prostor není naučená schopnost, ale přirozený talent. Ivka vnáší do práce logická řešení, upravený design a hlavně vnáší do realizací, jak já říkávám „ženskou poctivost“. Její největší předností je její smysl pro detail.

Nejdůležitější je, že po několika pokusech jsme se konečně dobrali týmu, kde panuje zodpovědnost za projekt a poctivé dodržování termínů, což je v tomto odvětví velice důležité. Když už se člověk rozhodne investovat peníze do návrháře, chce mít všechno precizně a ideálně okamžitě, ať už kvůli osobní „natěšenosti“, nebo byznysovým důvodům. Třeba zbytečně táhnoucí se rekonstrukce baru zbytečně okrádá majitele o zisky, které by měl, kdyby podnik měl otevřeno a šlapal.

Jakou roli ponesete v tomto odvětví vy osobně?

Já sám mám za sebou několik semestrů architektury a se vší skromností myslím, že i několik dobrých návrhů. Jak jsem již říkal, tato větev byla moje první setkání s designem. Nyní ale nemám dost prostoru se návrhům věnovat, protože mimo vizualizace interiérů u nás dozoruji standardní grafiku a zavádím projekty personalizovaných videí, a hlavně mám na starosti několik komplexních kampaní našich klientů.

Nad zakázkami ale budu držet supervizi a v nejbližší době se ke klientovi nedostane návrh, který bych já osobně neschválil, to mohu i přes velké časové vytížení slíbit. (úsměv)

Na jaký typ zakázek sázíte nejvíce?

Přesně vám popíši, jak většinou zakázku získáme. Pracujeme pro klienta a při volné diskuzi se dostaneme k tomu, že by potřeboval návrh nové kanceláře, koupelny nebo třeba kompletní podklady k rekonstrukci bytu. Pokud je klient spokojený s naší předchozí prací, zpravidla se domluvíme a kromě běžných zakázek mu tak zhotovíme například vizualizaci jeho nové kanceláře. Konkurence, ale i práce je v tomto oboru opravdu hodně a je pro nás v tomto ohledu i nelehkým úkolem hledat volné kapacity při zachování stávající kvality, která je pro nás prioritní.

Na závěr se ještě zeptám, co si od vaší nové služby – vizualizace interiérů a vytváření studií – slibujete v kontextu všech služeb, které Creatino nabízí?

Spoléháme na to, že nám přinese prestiž. Máme rádi osobní přístup ke klientovi, své stálé zákazníky si snažíme hýčkat a návrh domácnosti je rozhodně nástrojem, jak zákazníka potěšit, vyhovět jemu přání a navíc si u něj na dlouhé roky dopředu vybudovat reklamu. Z vlastní zkušenosti jistě znáte ten pocit, kdy zrekonstruujete kuchyň nebo koupelnu, a přátelé na vás při nejbližší návštěvě vyhrknout: „Jé, to je nádhera, kdo vám to dělal?“ Nehledě na to, že když je zákazník spokojen s novou kuchyní, obrátí se při rekonstrukci obýváku, koupelny nebo kanceláře na stejného autora, no ne?

Na druhou stranu si nemyslím, že by návrhy studií měly v nejbližší budoucnosti představovat základní osu našich zakázek. Ale jak už jsem říkal, netěším se na tento druh práce jenom z obchodního hlediska, ale i toho osobního. Srdcovka je zkrátka srdcovka. (úsměv)

Adame, děkuji Vám za rozhovor a hodně štěstí do budoucna!

Děkuji, hodně štěstí i vám a vašim čtenářům!
 


Fenomén personalizace roste. Na kelímky Starbucks navazují další

Je časné ráno všedního dne a vy, stejně jako další stamiliony lidí po celém světě, spěcháte do práce. Doma jste kvůli časovému presu sotva stihli letmou snídani a na uvaření kávy již čas nezbyl, pročež si jí dáte po cestě. A právě na uspěchanou, nepřívětivou náladu spojenou se vstupem do nového pracovního dne vsadil nedávno řetězec kaváren Starbucks, který se svým zákazníkům snaží jednak prodat svůj produkt, tj. jeden z mnoha nabízených druhů kávy, a jednak jim zlepšit den a přinést do jejich dne pozitivní zážitek. Byť je způsobený tak rutinní činností, jakou je vypití kávy. Na základě personalizace, tedy osobního přístupu.  
Více 

Vizualizace interiérů: Chceme klientům poskytovat komplexní servis, říká ředitel Creatina

Kreativní studio, tiskové služby, nakladatelství a účast na nespočtu projektů. Tak by se dal stručně popsat předmět činnosti renomované brněnské kreativní agentury – nazvané příznačně Creatino Idea Factory – která aktuálně obohatila své portfolio o další službu: vizualizace interiérů a návrhy či studie v tom nejširším slova smyslu.  
Více 

Co je to personalizované video a jak souvisí s elektronickým vyúčtováním?

Není tomu dlouho, co brněnská společnost ​Creatino Factory uvedla na trh online marketingu zbrusu novou vychytávku: personalizované video. Co to je a proč jeho využití sami vývojáři produktu skloňují zejména v souvislosti s revolučním elektronickým vyúčtováním na míru?
Více 

Personalizované video, které každému na míru vysvětlí, jak ušetřit za telefon či pojistné

Fenomén personalizace reklam se v posledních letech naplno rozšířil napříč celým internetovým spektrem, kde si v oblasti online marketingu našel pevnou pozici, kterou navíc stále posiluje. A právě kouzlo osobního přístupu k zákazníkovi, ze kterého personalizovaná propagace vychází, se stalo inspirací brněnské vývojářské společnosti Creatino Factory. Ta nyní na trh uvádí tzv. personalizované video, které si dle projektového manažera společnosti Lukáše Humbricha klade za cíl zlepšení komunikace na trase obchodník-zákazník. Díky tomu, že se podstata služby ukrývá v interaktivním vysvětlení každému jednomu zákazníkovi na míru, jak by mohl ušetřit například na platbách za mobilní tarif, internet nebo třeba pojistné, má k tomuto vytyčenému cíli našlápnuto více než dobře – stejně jako k potenciálnímu úspěchu na trhu.  
Více 

Interaktivní katalogy: Spojte tiskoviny třeba s 360° fotografiemi!

S katalogy se setkáváme doslova a do písmene na každém rohu. Jejich prostřednictvím si vybíráme dovolenkové zájezdy, elektroniku, potraviny, domácí spotřebiče, ale taktéž nábytek a oblečení. Ačkoliv bývají katalogy v době čím dál tím více sílícího vlivu internetu občas označovány jako přežitek, trendy na trhu toto tvrzení jednoznačně vyvrací. Stále totiž existuje spoustu lidí, kteří dají při výběru konkrétního zboží či produktu přednost tištěné podobě letáku před internetem. Navíc, v tomto odvětví v současné době probíhá revoluce, která dosavadním tiskovinám dodává zcela nový rozměr. Dámy a pánové, brněnská Creatino Factory představuje interaktivní katalogy, které Vám při listování brožurkou s produkty umožní zobrazit vybranou položku v 360° fotografii, jako byste ji drželi v ruce.   SEZNAMTE SE!  
Více 

Proč spolupracovat s námi

  • Zpracování projektu do posledního detailu
  • Svoje projekty umíme i zrealizovat
  • Komplexní služba od zadání po předání hotového díla
  • Navrhneme vám funkční a kreativní řešení
  • Individuální přístup
  • Plníme předem dohodnuté termíny

Spokojení zákazníci

Klára Rylichová, MBA.

Klára Rylichová, MBA.

Manager marketingu - Iveco Czech Republic

S lidmi z Creatina spolupracuji již řadu let a nejvíce oceňuji osobní přístup. U každého projektu dokážeme navázat na předchozí krok bez zbytečných průtahů a to nám usnadňuje práci.
Marian Biel

Marian Biel

Provozovatel J&T Cafe a majitel cocktailového baru Aloha


Vždy se těším na zpracovanou presentaci k novému projektu.
Líbí se mi komplexní služba profesionální tiskárny a kreativního studia.
A co oceňuji nejvíc? Vždy komunikuji se stejnými lidmi, kteří mě znají.
Radim Bagar

Radim Bagar

Developing BendixKing organization


Mám rád prostředí této partičky a musím říct, že jejich tempo růstu je inspirativní. Často konzultujeme nové projekty a tak jako u lidí ve svém týmu sleduji detaily. Držím pěsti!